D’acord amb la normativa vigent de protecció de la clientela i, concretament, amb el que estableix l’Ordre del Ministeri d’Economia ECO/734/2004, de l’1 de març, sobre Departaments d’Atenció al Client, FONTBOTÉ CORREDORIA D’ASSEGURANCES disposa d’un Servei d’Atenció al Client, mitjançant el qual es compromet a atendre i resoldre les queixes i reclamacions presentades pels clients en el termini màxim de dos mesos des de la seva presentació per escrit.
Servei d’Atenció al Client de FONTBOTÉ Corredoria d’Assegurances
Departament d’Atenció al Client al qual pot acudir en cas de queixa o reclamació:
- Titular del SAC: MISERICÒRDIA FONTBOTÉ DALMAU
- Adreça: C/ Antoni Gaudí 30 baixos | 43203 Reus
- Adreça electrònica: juridic@fontbote.es
- Telèfons: 977 33 70 00 – 692 691 793
Un cop resolta la queixa o reclamació, i en cas de disconformitat amb el dictamen del Servei d’Atenció al Client, el client podrà presentar reclamació davant el Servei de Reclamacions de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions (Passeig de la Castellana, 44-28046 Madrid, telèfon 952 24 99 82 i http://www.dgsfp.mineco.es).
NORMATIVA DE TRANSPARÈNCIA I PROTECCIÓ DEL CLIENT
Llei 44/2002, de 22 de novembre, de mesures de reforma del sistema financer, Llei 7/2017, de 2 de novembre, per la qual s’incorpora a l’ordenament jurídic espanyol la Directiva 2013/11/UE, del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, relativa a la resolució alternativa de litigis en matèria de consum, Ordre ECO/734/2004, de l’11 de març, sobre els departaments i serveis d’atenció al client i el defensor del client de les entitats financeres, Ordre ECC/2502/2012, de 16 de novembre, per la qual es regula el procediment de presentació de reclamacions davant els serveis de reclamacions del Banc d’Espanya, la Comissió Nacional del Mercat de Valors i la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions, Reglament del Servei d’Atenció al Client (el qual es troba a disposició dels clients a les nostres oficines)