Altres Gestions

Medi ambient

Adequació a la normativa vigent de l’activitat de l’empresa d’acord amb la legislació, com a conseqüència de reformes realitzades, modificacions etc., i que han estat notificades en el seu moment a l’administració; declaracions periòdiques de residus, aigües i renovacions periòdiques de les llicències mediambientals.

Sanitat alimentària

Assessorament per a la realització de les gestions necessàries i obligatòries de Sanitat, respecte l’APPCC (Anàlisis de punts de perill de control crític), i els seus prerequisits i autocontrols. Respecte a aquesta obligatorietat s’ha de tenir en consideració que és una legislació que en aquests moments està en vigor i que Sanitat ha iniciat les oportunes inspeccions donant un termini determinat perquè es realitzi la tramitació.

Qualitat

Obtenció de la certificació de qualitat, ja sigui a nivell de les diferents ISO (9000,14000,27001 i OSHAS), com de la “Q” de qualitat

Realització de les auditories internes.

Formació

Assessorament i tramitació de las subvencions d’acord amb la legislació vigent, pel que fa als imports atorgats anualment a cada empresa, ja sigui voluntaris o obligatoris (carnet de manipulador d’aliments, de pràctic de grues, d’utilització de carretons elevadors, etc.)

Protecció de dades

Legalització dels fitxers, prèvia obtenció dels documents necessaris (document de seguretat i anàlisi de mesures correctores) a l’ Agencia Española de Protección de Datos. Posterior seguiment d’actualització i auditoria periòdica reglamentària.

Inscripcions al REA (Registre d’empreses acreditades)

Tramitació de la inscripció obligatòria de les empreses que la seva activitat tingui relació amb el sector de la construcció.

Enginyeria industrial i/o comercial

Gestió de tota la documentació precisa (sol.licitud, plànols, visats, etc.), així com la seva tramitació i seguiment fins a l’aprovació del projecte de nova activitat, reforma, ampliació, adaptació a les normatives vigents, etc.

Projectes d’energies renovables, estalvi energètic i edificació sostenible

Gestió de tot el projecte per a la renovació o substitució de maquinària, instal.lacions elèctiques, etc., així com la gestió -si això és possible- de les subvencions que per a aquests conceptes estan regulades.

e.factura

Assessorament en l’obligatorietat de realitzar l’emissió de factura electrònica per a les empreses que han de facturar a l’administració, ja sigui estatal, comunitària, provincial o local. L’ obligació no és només per a l’empresa principal contractada, sinó que també obliga a les subcontractades.

Obtenció de la signatura digital

Gestió per a l’ obtenció de la signatura digital, als efectes de poder gestionar diferents tràmits com poden ser:

  • Obtenció de la inscripció al REA
  • Expedició de la factura electrònica
  • Tràmits davant de l’administració

 

Us de cookies

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , punxi l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies